חיתוך לייזר בעץ

מחפשים מוצרים לחיתוך עץ בלייזר? אתם במקום הנכון!

אחת מהשיטות המדויקות ביותר לחיתוך של עץ היא באמצעות לייזר. חומר העץ הינו חומר בסיסי לתעשיות רבות והוא מאפשר ליצור מוצרים וכלים במגוון צורות וגדלים. על מנת להביא את העץ לרמת דיוק בחיתוך ברמה גבוהה, ניתן ליצור עבודות חיתוך עץ בלייזר לעיבוד העץ בצורה מושלמת. מכונות הלייזר לחיתוך מביאות דיוק שמאוד קשה להגיע אליהן בצורה ידנית או באמצעות חיתוך CNC רגיל. המהירות של החיתוך מאפשרת לפתח מוצרים בייצור תעשייתי במחירים נוחים ובהשקעה נמוכה יחסית.

חיתוך עץ בלייזר לפי מידה

איך עובדת קרן הלייזר לחיתוך העץ ולמה היא נחשבת לכל כך מדויקת? הלייזר המשמשות לחיתוך עץ בלייזר לפי מידה משמשת גם תעשיות אחרות כמו תעשיית הרפואה. ניתוחים שונים המתבצעים באמצעות לייזר כמו הסרת משקפיים בלייזר חייבים להיות מדויקים במיוחד וזו למעשה שיטת העבודה הטובה ביותר לעיבוד העץ. בין אם זה עץ מלא ובין אם זה עץ תעשייתי (MDF), חיתוך עץ מלא בלייזר הוא הפתרון המדויק ביותר עבור המוצרים שלכם. האם יש צורך בעבודות גימור או שיוף? בשונה מעיבוד עץ בשיטות אחרות, חיתוך עץ מלא בלייזר אינו דורש ברוב המקרים עבודת גימור נוספת או שיוף. זוהי למעשה הדרך המהירה ביותר ליצירת מוצרי עץ בגדלים שונים.

עץ בחיתוך לייזר במחירים משתלמים

אז מה המחיר של עץ בחיתוך לייזר וכמה יעלה לכם להזמין מוצרים בעיצוב אישי? המחיר לשירותי חיתוך עץ בלייזר תלוי במידה רבה בסוג העץ שאתם רוצים לחתוך, כמות חומר הגלם הנדרשת וזמן העבודה. בנוסף לכך, אם תדרשו להוסיף צביעה של המוצר ולא להשאיר אותו בצבע הסטנדרטי של חומר הגלם, המחיר יהיה בהתאם. הצביעה בדרך כלל מתבצעת באמצעות צביעה בתנור בכדי לשמור על הצבע של המוצר בצורה יעילה לשנים רבות, כאשר חומר הגלם ברוב המקרים יהיה עץ תעשייתי המתאים במיוחד לעיצוב באמצעות החום של קרן הלייזר.

חברה מקצועית לחיתוך עץ בלייזר

לקבלת פרטים נוספים על שירותי חיתוך עץ בלייזר וקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד, צרו קשר עם חברת VIVO WOOD הנחשבת לאחת החברות המקצועיות ביותר בישראל בתחום העיצוב בעץ. החברה משתמשת בטכניקות מתקדמות לחיתוך בעץ במטרה להביא ליצירת מוצרים באיכות מעולה ובעיצובים מרהיבים ומיוחדים.

  Call Now Button