fbpx

עמדות מכירה מעץ

אילו עמדות מכירה עץ מומלצות לעסק שלכם?

בכדי למכור מוצרים או להגיש מאכלים באירועים אתם צריכים עמדות ייעודיות והעמדות הטובות ביותר הן עמדות מכירה עץ, העשויות מעץ אלון מלא ובנויות בהתאמה אישית למוצרים או המאכלים שאתם מוכרים. היום אפשר לבנות עמדות מרהיבות בשימוש מנורות לד ואלמנטים שונים בכדי למשוך את הקהל לעמדה שלכם ולהביא להגדלה של הרווח שלכם בכל אירוע. אם אתם משתמשים בעמדות של מכירת מאכלים בקניונים או בירידי אוכל, חשוב שתהיה לכם עמדה בולטת במיוחד, יפה ומושקעת, אותה תוכלו להזמין דרך חברה מקצועית המתמחה בעבודות עם עץ מלא.

עמדת מכירה מעץ באיכות גבוהה

אז איך יוצרים עמדת מכירה מעץ ולמה חשוב שתהיה עשויה מחומרי גלם באיכות גבוהה? בשונה מחומרי גלם אחרים ליצירת עמדות ודלפקים כמו אלומיניום וברזל, העץ מביא איתו יתרונות רבים כמו משקל קל יחסית, איכות מאוד גבוהה של חומר גלם ועמידות בפני פגעי מזג האוויר. בנוסף לכך, עץ מלא מגיע עם עיצוב טבעי יפה ומיוחד שלא ניתן למצוא בכל עמדות המכירה הנפוצות בארץ. בדרך זו, אתם יוצרים מבנה ייחודי של עמדה עם נראות בולטת במיוחד ואפשרות לבחור את העיצוב של העמדה, השלט שיהיו מחובר אליה ואת עיצוב האורות שיאירו את העמדה שלכם.

היתרון בעמדת מכירה עץ מלא

היתרון בשימוש בעמדת מכירה עץ העשויה מעץ אלון מלא בא ליד ביטוי בעמידות של חומר הגלם לשנים ארוכות. אם אתם מתכוונים להשתמש בעמדה לכל האירועים הבאים שלכם, אתם צריכים עמדה חזקה ויציבה שתוכלו להתמודד עם לחות גבוהה, קרני שמש חזקות ורטיבות. עץ האלון נחשב למתאים במיוחד לרהיטי חוץ ורהיטי גינה ולכן הוא משמש גם כן לתכנון וייצור של עמדות המשמשות למכירה של מוצרים ומאכלים באירועים, ירידים וכנסים.

חברה מקצועית לעמדות מכירה עץ

לקבלת פרטים נוספים על תכנון וייצור מקצועי של עמדות מכירה עץ מלא, צרו קשר עם חברת VIVO WOOD ותוכלו לקבל את כל המידע על המוצרים המעולים של החברה. צוות החברה מתמחה בתכנון וייצור של עמדות ודלפקים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח עם אפשרות להוסיף לכל עמדה אלמנטים עיצוביים שונים כמו אורות לד ולוגו של העסק שלכם.

  Call Now Button