עמדת צילום לאירועים

עמדות צילום לאירועים בעיצובים מרהיבים!

רוצים להעניק ללקוחות שלכם חווית צילום מהממת ומיוחדת? כדאי לכם להכיר את העמדות המיוחדות לצילום סלפי המתאימות במיוחד להצבה באירועים. באמצעות עמדות צילום לאירועים ניתן להעניק לכל אורח באירוע של הלקוח שלכם, חווית צילום מהירה, נוחה וקלה במיוחד. האורח המגיע לאירוע אוסף אביזרים כמו בלונים, קישוטים זוהרים או כל אלמנט אחר ומגיע להצטלם מול העמדה. העמדות הללו פועלות בצורה קלה בלחיצת כפתור ומאפשרות לכל אחד לצלם את עצמו או להצטלם עם האחרים בכמה שניות בלבד.

מה זה פוטבוט לאירועים פרטיים?

אחת העמדות השוות במיוחד לאירועים פרטיים היא עמדת פוטבוט לאירועים. זוהי עמדת צילום והדפסה המספקת תמונות או סרטון גיף תוך שניות ובאיכות של סטודיו מקצועי והכל ללא צורך בצלם שיעמוד בעמדה. העמדה מיוצרת במגוון חומרי גלם כאשר עץ מלא נחשב לחומר הגלם הטוב ביותר לייצור הפוטובוט ומאפשר לשמור על העמדה שלכם לשנים רבות כמעט ללא בלאי. בני המשפחה המגיעים לאירוע מצטלמים באופן עצמאי ויכולים להפיק לעצמם את התמונה עם המערכת של העמדה. זוהי אחת העמדות הפופולריות ביותר היום לאירועים והיא מספקת חווית צילום בלתי נשכחת עבור האורחים של הלקוחות שלכם.

הזמנת פוטובוט מעוצב לאירועים מיוחדים

למה כדאי להזמין פוטובוט ומה היתרון שלו לעומת צילום במצלמה רגילה? היתרון של פוטובוט מעוצב לאירועים מיוחדים בא לידי ביטוי באפשרות לתכנן ולייצר אותו על פי התאמה אישית לצרכים שלכם. זו עמדה שהאורחים של הלקוחות שלכם לא יעזבו לרגע אחד באירוע ולכן זוהי אופציה מצוינת בשבילכם לפרסום עסק הצילום שלכם. אז איך עושים זאת בצורה יעילה? אתם מזמינים את עמדת הפוטובוט מקטלוג האתר ומבקשים לעצב אותו עם לוגו של העסק שלכם וכיתוב או סלוגן המייצג את הייחודיות של שיטות הצילום בהם אתם משתמשים לאירועים.

עמדות צילום לאירועים באיכות מעולה

לקבלת פרטים נוספים על תכנון וייצור של עמדות צילום לאירועים, צרו קשר עם חברת VIVO WOOD ותוכלו לקבל את כל המידע העדכני על המוצרים האיכותיים של החברה. צוות החברה מספק מגוון פתרונות יעילים ואיכותיים מחומרי גלם כמו עץ מלא לצלמים מקצועיים ליצירת חווית צילום מיוחדת ומתקדמת לכל סוגי האירועים.

  Call Now Button