שילוט לבית בחיתוך לייזר

רוצים לעשות שלט כניסה לבית? מחפשים שלט בעיצוב אישי?

שלט הכניסה לבית שלכם הוא הדבר הראשון שהאורחים שלכם רואים כאשר הם מגיעים לביקור. בכדי ליצור שלט ייחודי בעיצוב אישי, מומלץ לכם להזמין שילוט לבית בחיתוך לייזר. חיתוך הלייזר מתבצע על גבי חומר ייחודי הנקרא אלקובונד הנחשב לעמיד במיוחד כנגד רטיבות, לחות גבוהה וקרני שמש חזקות. ניתן להזמין את השלט בצבעים מגוונים כמו לבן, אדום וזהב וליצור שלט מרהיב, מבריק ומיוחד שיהיה בולט מאוד לכל מי שמגיע לבית שלכם. בין אם זה בית פרטי ובין אם זו דירה, הדלת שלכם תראה מושלמת באמצעות שילוט המעוצב באופן אישי.

מה זה חומר אלומיניום מוקצף?

אחד מחומרי הגלם התעשייתיים הנפוצים ביותר בישראל ובעולם הוא חומר האלומיניום. חומר האלומיניום נחשב לגמיש ונוח לעיבוד ולקל משקל לעומת חומרי גלם אחרים לייצור אותם מוצרים. חומר אלומיניום מוקצף עשוי מפח בעובי של 0.3 עד 0.5 מ”מ כאשר לתוך הפח מוסיפים חומר פוליאוריטן. זהו פתרון מושלם ליצירת שלט עם חומר שיכול לעמוד כמעט בכל פגעי מזג האוויר. חומר זה משמש ליצירת תריסי אלומיניום ולחלונות ומהווה בסיס ליצירת בידוד תרמי או אקוסטי לחלונות הבית ולכן הוא מומלץ לשימוש ביצירת מוצרים איכותיים וחזקים, אשר ישמשו אתכם לטווח הארוך.

שלט בצבע זהב עם מספר

בכדי ליצור שלט במידות מדויקות לגודל הדלת שלכם, מומלץ לכם לפנות לשירותי שילוט לבית בחיתוך לייזר. חברה מקצועית המתמחה בתכנון וייצור מוצרים על פי מידות מדויקות יכולה לייצר עבורכם את המוצר במהירות וביעילות. חיתוך הלייזר הוא הכלי הטוב ביותר ליצירת דיוק בחיתוך מוצרים מבלי הצורך להמשיך בתהליך של שיוף או עבודות גימור למוצר. אם אתם מעוניינים בשלט בולט ויפה לבית שלכם, תוכלו לבחור בשלט איכותי בצבע זהב כולל את מספר הבית שלכם ולהזמין אותו כאן באתר. לאחר ההזמנה השלט יעבור תהליך ייצור וישלח אליכם הביתה עם שירותי משלוח מקצועיים.

שילוט לבית בחיתוך לייזר

לקבלת פרטים נוספים על שילוט לבית בחיתוך לייזר והצעת מחיר, כנסו עכשיו לקטלוג המוצרים של חברת VIVO WOOD המופיע כאן באתר ובחרו את עיצוב השלט המתאים ביותר לכם. צוות החברה ישמח ליצור עבורכם שלט מקצועי ויפה עם הכיתוב הרצוי לכם ומספר הבית.

  Call Now Button