שלט כניסה לבית מעץ

רוצים להזמין שלט לכניסה לבית? אתם במקום הנכון!

הכניסה של הבית שלכם לא תהיה מושלמת בלי שלט לכניסה לבית והדרך הטובה ביותר ליצור שלט יפה ומיוחד היא באמצעות שיטת החיתוך בלייזר. חיתוך בלייזר הוא מדויק ביותר ויכול ליצור עבורכם שלט יפה בזמן קצר ובמחיר משתלם במיוחד. אז איך יוצרים שלט איכותי שיכול להחזיק לשנים רבות? אחד מחומרי הגלם הטובים ביותר לשימוש בטכניקת החיתוך בלייזר הוא אלומיניום מוקצף. חומר גלם זה נחשב ליעיל ואמין למוצרים העומדים בחוץ לשעות רבות וצריכים לעמוד בפני חום גבוה, לחות ורטיבות.

שלטים מעוצבים עם שם ומספר

בכדי לייחד את הבית שלכם לעומת שאר הבתים בסביבה או הדירות בבניין, אתם קודם כל צריכים שמספר הדירה יוצג על הדלת. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מספר מעוצב בצבע הרצוי לכם. במקום לחפש את שילוט עם מספר בחנויות השונות או את שם המשפחה שלכם, יש לכם אפשרות להזמין את השלט און ליין דרך חנות מיוחדת לייצור מוצרי אלומיניום ועץ. את השלט ניתן לייצר בצורה מהירה ויעילה באמצעות מכונות לייזר מתקדמות ובעיצובים מותאמים אישית. תוכלו להוסיף אלמנטים מיוחדים לשלט כמו צורות דמויות ציפור, עץ או כל אלמנט אחר המאפיין אתכם.

שלט כניסה לבית מעץ תעשייתי

עץ תעשייתי הנקרא גם MDF משמש לייצור מגוון עצום של מוצרים כגון רהיטים, עמדות מכירה, מדפים ושלטים. אם אתם מחפשים שלט כניסה לבית מעץ איכותי ועמיד, מומלץ לכם להזמין שלט העשוי מעץ תעשייתי MDF. הוא נחשב לנוח מאוד לעיבוד וניתן לעצב אותו בשלל צורות וגדלים. בנוסף לכך, ניתן לצבוע אותו בצורה יעילה בשיטת הצביעה עם תנור בכדי שהצבע יישמר לשנים רבות קדימה. דרך האתר תוכלו להזמין שלטים מעץ או מאלומיניום מוקצף ולהנות מעיצובים מיוחדים ויפים במיוחד.

הזמנה אונליין לשלט לכניסה לבית

להזמנת שלט לכניסה לבית, כל מה שנדרש מכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת VIVO WOOD המציעה לכם מוצרי עץ או אלומיניום מוקצף באיכות מעולה ובעיצובים בהתאמה אישית. צוות החברה מציע לכם טווח מחירים רחב של שלטים לדלת הכניסה לבית, משלטים פשוטים וקטנים ועד שלטים גדולים ובעיצובים מורכבים וייחודיים.

  Call Now Button